22 February 2012

Am văzut verde-n fața ochilor / Supă cremă de spanac și broccoli

Se poate așa ceva, garantat. Și este extraordinar de bună. Am gătit-o la întâmplare pentru că aveam o mânuță de frunze de spanac și 3 flori de broccoli mici, nu aveau mai mult de 10cm diametrul. Cu oricare dintre ele nu aș fi reușit să fac mare lucru, luate separat. Așa că m-am gândit să le combin și să văd ce se întâmplă dacă le transform în supă cremă.


E drept, nu-i cea mai fotogenică supă din lume - vina spanacului plin de clorofilă și a procesului de fierbere. Oricum, te sfătuiesc să treci peste aspectul fizic și s-o încerci. Mie mi-a ieșit ca o spumă verde, incredibil de fină.

Ingrediente (1 porție):
1 mână de frunze de spanac
3 broccoli mici, 10cm diametru florii
3 morcovi mici, 7-8cm lungime
apă
sare

Mod de preparare:
1. Fierbi bine toate legumele.
2. Le scoți într-o sită și le lași să se răcească.
3. Combini legumele în blender cu 3 polonice din supa rezultată în urma fierberii și mixezi 1 minut.
4. Adaugi o treime de lingură de sare și mai mixezi 20 de secunde.

O poți servi simplă sau cu niște crutoane. Ai grijă, are darul de a dispărea incredibil de repede din castron!


1 comment:

Zazuza said...

ha! eu una chiar n-am nicio problema cu supa verde. familionul da. trecem peste, ca ii pacalesc cu niste smantana de obicei :)). buna ideea asta a ta de supa!